inFireCare technologiczne S.O.S. dla biznesu i ecommerce

inFireCare to szybka reakcja na kryzysy technologiczne, wsparta sesjami brainstormingowymi, które pomagają rozwiązywać wyzwania, planować rozwój i podejmować świadome decyzje biznesowe.

Poznaj naszą ofertę

Co możemy dla Ciebie zrobić?

inFireCare to błyskawiczne wsparcie technologiczne, które rozwiązuje kryzysowe problemy zapewniając szybkie wdrożenie skutecznych rozwiązań i minimalizowanie ryzyka dla Twojej firmy.

Gasimy pożary nawet do 15 min, 24/7

Natychmiastowo reagujemy na wszelkie kryzysowe sytuacje technologiczne. Gdy problem wystąpi, jesteśmy gotowi, by w ciągu 15 min podjąć działanie i przywrócić pełną funkcjonalność Twojego biznesu. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – zawsze w gotowości do działania.

Sesje doradcze, które rozwiązują wyzwania

Zyskujesz dostęp do  specjalistów, którzy w trakcie sesji brainstormingowych pomogą Ci rozwiązać bieżące wyzwania technologiczne. Wspólnie dobierzemy najlepsze technologie, opracujemy plan działania, który rozwija biznes w bezpieczny i stabilny sposób.

Monitoring 24/7, ciągła czujność dla Twojego biznesu

Dzięki automatycznemu monitorowaniu systemów 24/7, szybko wychwytujemy wszelkie nieprawidłowości i zapobiegamy potencjalnym awariom, minimalizując ryzyko przestojów i zapewniając stabilność Twojego biznesu przez całą dobę.

Znajdź pakiet dla Twojego biznesu

Dla kogo stworzyliśmy inFireCare?

Dla biznesów e-commerce, w których każdy utracony koszyk to stracony zysk
Dla biznesów oferujących aplikacje lub platformy cyfrowe, które potrzebują niezawodnego wsparcia w przypadku awarii i problemów z infrastrukturą
Dla biznesów w których każda minuta przestoju wiąże się ze stratami finansowymi i wizerunkowymi
Dla właścicieli i menedżerów, którzy chcą świadomie i trafnie podejmować decyzje technologiczne i biznesowe
Dla właścicieli i menedżerów, dla których kluczowym priorytetem w strategii 2025 r. jest skalowanie biznesu oraz optymalizacja kosztów
Dla właścicieli i menedżerów nietechnicznych, którzy chcą lepiej rozumieć technologię

Rynek e-commerce - czas reakcji to klucz do sukcesu

0
%

Aż 80% ekspertów deklaruje zwiększenie inwestycji w rozwój e-commerce w ich firmach w kolejnych 12 miesiącach.

Źródło: E-commerce w Polsce: konkurencja i rosnące oczekiwania napędzają rozwój. Perspektywy rozwoju polskiego rynku 2024-2028

0
%

38% klientów rezygnuje z zakupów, jeśli napotka problemy trwające dłużej niż 5 minut.

Źródło: Raport e-commerce 2024

Dlaczego warto?

Każda minuta przestoju to utracone zyski, każdy błąd technologiczny to krok w stronę utraty klientów na rzecz konkurencji. Błędne decyzje technologiczne nie tylko zwiększają koszty, ale również spowalniają rozwój Twojego biznesu!

Poznaj naszą ofertę

Podejmiesz lepsze decyzje biznesowe i przyśpieszysz rozwój systemu

Dzięki sesjom brainstormingowym z naszymi ekspertami podejmiesz przemyślane decyzje technologiczne oparte na solidnych podstawach. Jednocześnie, wykorzystując nasze know-how i doświadczenie, wdrażanie nowych funkcji i usprawnianie systemu stanie się prostsze i szybsze. Twój biznes zyska na dynamice, eliminując ryzyko nieprzemyślanych wyborów.

Zminimalizujesz straty i zyskasz pełną kontrolę

Gotowość 24/7 i inteligentny monitoring w czasie rzeczywistym to Twoje kluczowe narzędzia do minimalizowania strat. Wczesna identyfikacja potencjalnych zagrożeń pozwoli uniknąć przestojów i awarii, zanim staną się problemem. Dzięki temu zmniejszasz ryzyko finansowe i dbasz o wizerunek swojej firmy.

Usprawnisz procesy i zapewnisz bezpieczeństwo danych

Uporządkowane procesy, tablice projektowe i repozytoria kodu przyspieszą realizację zadań i wyeliminują chaos w zespole. Dodatkowo kopie zapasowe i regularne testy zagwarantują Ci pełną dostępność danych oraz możliwość ich szybkiego odzyskania, gdy zajdzie taka potrzeba.

Zyskasz osobistą opiekę i zoptymalizujesz koszty operacyjne

Zyskujesz osobistego opiekuna projektu, który zawsze będzie na wyciągnięcie ręki. Dzięki niemu łatwo rozwiążesz bieżące problemy i zaplanujesz kolejne kroki. Co więcej, inteligentne zarządzanie zasobami i priorytetyzacja działań pozwolą Ci ograniczyć zbędne wydatki i skupić się na realnym rozwoju biznesu.

Wsparcie na każdym etapie rozwoju

Przygotowaliśmy pakiety, które rosną razem z Twoim biznesem – od podstawowego wsparcia dla mniejszych firm po zaawansowane opcje dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Wybierz idealny dla siebie.

Basic

Dla małych firm, które potrzebują natychmiastowego wsparcia w rozwiązywaniu podstawowych problemów technicznych oraz doradztwa w zakresie technologii, aby świadomie planować rozwój.

Napisz do nas
399zł/mies.
Monitoring 24/7 z zewnątrz przez Web Monitor
Reakcja na awarie zatrzymujące system do 8h
Backupy bez odtwarzania
1h programistyczna na rozwój/ aktualizację
Sprawdź szczegóły pakietu Basic

Premium

Dla firm w fazie wzrostu, które wdrażają nowe rozwiązania technologiczne, integrują je z istniejącymi systemami i podejmują kluczowe rozwojowe decyzje technologiczne.

Napisz do nas
799zł/mies.
Monitoring 24/7 z zewnątrz przez Web Monitor
Reakcja na awarie zatrzymujące system do 6h
Backupy i ich odtwarzanie raz na miesiąc
3 h programistyczne na rozwój/ aktualizację
Sprawdź szczegóły pakietu Premium
Najczęściej wybierany

Pro

Dla biznesu i e-commerce z ugruntowaną pozycją na rynku, które potrzebują wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz optymalizacji systemów.

Napisz do nas
1499zł/mies.
Monitoring 24/7 z zewnątrz przez Web Monitor
Reakcja na awarie zatrzymujące system do 4h
Backupy i ich odtwarzanie raz na miesiąc
Monitoring serwera od wewnątrz
Analiza logów z użyciem AI
7 h programistyczne na rozwój/ aktualizację
Sprawdź szczegóły pakietu Pro

Enterprise

Dla biznesu i e-commerce, którym zależy na jak najszybszym rozwiązywaniu problemów, a także potrzebują kompleksowego wsparcia technologicznego w codziennym funkcjonowaniu.

Napisz do nas
2599zł/mies.
Monitoring 24/7 z zewnątrz przez Web Monitor
Reakcja na awarie zatrzymujące system do 15min
Backupy i ich odtwarzanie raz na miesiąc
Monitoring serwera od wewnątrz
Analiza logów z użyciem AI
14 h programistyczne na rozwój/ aktualizację
Sprawdź szczegóły pakietu Enterprise
Poznaj szczegóły naszych pakietów

Co zawierają nasze pakiety

Basic

Dla małych firm

Napisz do nas

Premium

Dla firm w fazie wzrostu

Napisz do nas

Pro

Dla biznesu i ecommerce

Napisz do nas

Enterprise

Dla biznesu i ecommerce

Napisz do nas

Prewencja i rozwój - od strony technologicznej

Tablica projektowa
Repozytorium kodu
Priorytet w realizacji prac programistycznych
Porządkowanie dokumentacji projektowej
Konsolidacja materiałów w jednym miejscu
Pakiet basic + uzupełnienienie  dokumentacji
Zniżka na prace programistyczne
3%
5%
10%
Środowisko lokalne budowane z dockera
Konfiguracja CI/CD, procesu rollbacków, środowiska testowego
Wdrażanie testów automatycznych

Prewencja i rozwój - wsparcie biznesowe

Analiza biznesu klienta i objęcie opieką przez Dyrektora Technologicznego
Zapoznanie z biznesem klienta i objęcie opieką przez E-commerce managera
Brainstorming rozwiązywania problemu technologicznego
1 raz na kwartał
1 raz w miesiącu
2 razy w miesiącu
3 razy w miesiącu
Support technologiczny w wersji ticketowej
Czas odpowiedzi do 5 dni roboczych
Czas odpowiedzi do 3 dni roboczych
Czas odpowiedzi do 2 dni roboczych
Czas odpowiedzi do 1 dnia roboczego
Audyt działań marketingowych przez niezależną agencję marketingową
Opracowanie strategii działania ecommerce na styku Biznesu i Technologii
przy umowie na 12 miesięcy
przy umowie na 6 miesięcy
Skontaktuj się z naszym specjalistą
Skontaktuj się z naszymi specjalistami

Basic

Prewencja i rozwój - od strony technologicznej

Tablica projektowa
Repozytorium kodu
Priorytet w realizacji prac programistycznych
Porządkowanie dokumentacji projektowej
Konsolidacja materiałów w jednym miejscu
Zniżka na kolejne prace programistyczne
Środowisko lokalne budowane z dockera
Konfiguracja CI/CD, procesu rollbacków, środowiska testowego
Wdrożanie testów automatycznych

Prewencja i rozwój - wsparcie biznesowe

Analiza biznesu klienta i objęcie opieką przez Dyrektora Technologicznego na godziny
Zapoznanie z biznesem klienta i objęcie opieką przez E-commerce managera
Brainstorming rozwiązywania problemu technologicznego
1 raz na kwartał
Support technologiczny w wersji tekstowej
Czas odpowiedzi do 5 dni roboczych
Audyt działań marketingowych przez niezależną agencję marketingową
Opracowanie strategii działania ecommerce na styku Biznesu i Technologii
Skontaktuj się z naszymi specjalistami

Premium

Prewencja i rozwój - od strony technologicznej

Tablica projektowa
Repozytorium kodu
Priorytet w realizacji prac programistycznych
Porządkowanie dokumentacji projektowej
Pakiet basic + uzupełnienienie  dokumentacji
Zniżka na kolejne prace programistyczne
3%
Środowisko lokalne budowane z dockera
Konfiguracja CI/CD, procesu rollbacków, środowiska testowego
Wdrożanie testów automatycznych

Prewencja i rozwój - wsparcie biznesowe

Analiza biznesu klienta i objęcie opieką przez Dyrektora Technologicznego na godziny
Zapoznanie z biznesem klienta i objęcie opieką przez E-commerce managera
Brainstorming rozwiązywania problemu technologicznego
1 raz w miesiącu
Support technologiczny w wersji tekstowej
Czas odpowiedzi do 3 dni roboczych
Audyt działań marketingowych przez niezależną agencję marketingową
Opracowanie strategii działania ecommerce na styku Biznesu i Technologii
Skontaktuj się z naszymi specjalistami

Pro

Prewencja i rozwój - od strony technologicznej

Tablica projektowa
Repozytorium kodu
Priorytet w realizacji prac programistycznych
Porządkowanie dokumentacji projektowej
Zniżka na kolejne prace programistyczne
5%
Środowisko lokalne budowane z dockera
Konfiguracja CI/CD, procesu rollbacków, środowiska testowego
Wdrożanie testów automatycznych

Prewencja i rozwój - wsparcie biznesowe

Analiza biznesu klienta i objęcie opieką przez Dyrektora Technologicznego na godziny
Zapoznanie z biznesem klienta i objęcie opieką przez E-commerce managera
Brainstorming rozwiązywania problemu technologicznego
2 razy w miesiącu
Support technologiczny w wersji tekstowej
Czas odpowiedzi do 2 dni roboczych
Audyt działań marketingowych przez niezależną agencję marketingową
Opracowanie strategii działania ecommerce na styku Biznesu i Technologii
przy umowie na 12 miesięcy
Skontaktuj się z naszymi specjalistami

Enterprise

Prewencja i rozwój - od strony technologicznej

Tablica projektowa
Repozytorium kodu
Priorytet w realizacji prac programistycznych
Porządkowanie dokumentacji projektowej
Zniżka na kolejne prace programistyczne
10%
Środowisko lokalne budowane z dockera
Konfiguracja CI/CD, procesu rollbacków, środowiska testowego
Wdrożanie testów automatycznych

Prewencja i rozwój - wsparcie biznesowe

Analiza biznesu klienta i objęcie opieką przez Dyrektora Technologicznego na godziny
Zapoznanie z biznesem klienta i objęcie opieką przez E-commerce managera
Brainstorming rozwiązywania problemu technologicznego
3 razy w miesiącu
Support technologiczny w wersji tekstowej
Czas odpowiedzi do 1 dnia roboczego
Audyt działań marketingowych przez niezależną agencję marketingową
Opracowanie strategii działania ecommerce na styku Biznesu i Technologii
przy umowie na 6 miesięcy

Potrzebujesz indywidualnego rozwiązania?

Kilka słów o Innovation Software

Jesteśmy członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej - dzięki czemu dowiadujemy się o trendach, regulacjach jako pierwsi - chętnie dzielimy się wiedzą
Znaleźliśmy się wśród 10% najlepszych firm programistycznych według Clutch!

Twoja firma w dobrym towarzystwie

Dołącz do liderów branży, którzy nam zaufali.

Tezeusz.plMoto chemiaGrupa CargoInstant LawyerApteka RosaDolnośląskie Produkty RegionalnePSTIS

Często zadawane pytania

Czy mogę zmienić pakiet na wyższy w trakcie trwania współpracy?

Tak, możesz łatwo przejść na wyższy pakiet w dowolnym momencie. Nasi specjaliści pomogą Ci dostosować usługę do zmieniających się potrzeb Twojego biznesu.

Jak długo trwa rozpoczęcie współpracy z inFireCare?

Współpracę rozpoczynamy szybko – wystarczy krótka konsultacja, aby ocenić Twoje potrzeby i wybrać odpowiedni pakiet usług. Zwykle proces uruchomienia usługi trwa tylko kilka dni.

Czy mogę dostosować usługi inFireCare do specyficznych potrzeb mojej firmy?

Tak, nasze usługi są elastyczne i możemy je dostosować do specyficznych wymagań Twojej firmy, zapewniając spersonalizowane wsparcie technologiczne.

Co się stanie, jeśli nie będę zadowolony z usługi?

Zależy nam na Twojej satysfakcji, dlatego oferujemy elastyczność w zakresie zmiany pakietu, dostosowania usług lub rezygnacji, jeśli nasze rozwiązania nie spełniają Twoich oczekiwań. Możesz w każdej chwili zrezygnować, a my pomożemy Ci znaleźć najlepszą opcję dostosowaną do Twoich.

Jak często mogę skontaktować się z zespołem inFireCare?

Nasi specjaliści są dostępni w razie potrzeby, a nasza usługa obejmuje wsparcie 24/7. Możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie, a my szybko zareagujemy na Twoje potrzeby.
Wciąż masz pytania? Skontaktuj się z naszymi specjalistami.
Napisz do nas

Dowiedz się więcej o inFireCare

Chcesz dowiedzieć się, jak InFireCare może wspierać Twoje cele biznesowe? Posłuchaj podcastu, w którym szczegółowo omawiamy, jak działa inFireCare.

Gotowy na współpracę?
Napisz do nas

Masz pytania dotyczące inFireCare? Nie wiesz, który pakiet będzie najlepiej pasował, do Twoich potrzeb? Zostaw nam dane kontaktowe do siebie - oddzwonimy i sprawdzimy jak możemy pomóc.

Jeśli jest przed 15:00 - zadzwonimy do Ciebie jeszcze dzisiaj.

Jeśli jest po 15:00 - skontaktujemy się jutro, no chyba że jutro jest weekend to słyszymy się w poniedziałek.

Twoja wiadomość płonie na naszej liście priorytetów!
Spodziewaj się szybkiego kontaktu!
Ups! Coś poszło nie tak podczas wysyłania formularza.